Alla inlägg den 9 februari 2007

Av tusen ord - 9 februari 2007 14:09

Nu måste jag göra något åt min vikt, inte bara för att bli snyggare om jag gick ner utan för att jag är livsfarligt fet. Jag har ett BMI på 45!Hittade Kolhydrater i Fokus och tänkte prova enligt den metoden. Bloggar om det här, istället för på deras sida, då jag redan hade satt igång den här bloggen (och låtit den förfalla). Dessutom kanske någon annan hittar hit utan att passera "Gå" (KiF) som också blir inspirerad.Jag kommer med största säkerhet att göra ett antal fel, komma av mig, slarva/fuska, m m, men jag ska verkligen försöka. Tjuvstartat tidigare under veckan med att välja bort ris/potatis till grytan jag gjorde. Slängde i en påse djfr grönsaker istället, men majsen som var i blandningen var visst inte i linje med detta. OK, jag äter upp det som är kvar och sätter inte i majs nästa gång.Jag har redan känt av ett minskat sötsug, då jag nästan helt undvikit smörgåsar av mjukt bröd (som tidigare var mitt livselixir).Startvikt fredag 9 februari: 141,4 kg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards