Direktlänk till inlägg 16 februari 2007

Veckans vikt

Av tusen ord - 16 februari 2007 17:59

Startvikt förra fredagen: 141,4 kgNy vikt fredag 16 februari: 140,4 kgJag har tappat ett kilo utan att anstränga mig särskilt mycket! *lycklig*Under veckan som gått har jag inte varit hungrig en enda gång. Visst har jag fuskat lite grann, men kunnat avstå från lockelser de flesta gångerna. Jag har ätit lite från den mat jag hade kvar - ingen rensning av kyl & skafferi än - men tänkt till när jag handlat ny mat. Innan jag vägde mig ikväll har jag dessutom ätit mig proppmätt på ett kokt blomkålshuvud och två grillade kycklinglår. Egentligen skulle jag vägt mig före maten, men jag hade ju ändå gått ner!Jag är medveten om att ett kilo mer eller mindre kan vara normal variation i vikten, när man väger så mycket som jag gör, men det känns bra i alla fall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tusen ord - 23 februari 2007 19:30

Det blir ett kort inlägg den här gången. Jag har inte skött mig under veckan, då jag fått oväntat besök (som jag inte vill ska veta något om min kostomläggning än, den ska börja synas innan jag säger något) några dagar. Senast söndag går jag tillbaka...

Av tusen ord - 19 februari 2007 10:50

Jag har syndat under helgen. Ganska ordentligt, till och med. Bakgrund: under veckan jag har dragit ner på socker och kolhydrater har jag frusit så fruktansvärt. En sorts kyla som kom inifrån, det hjälpte inte hur jag än klädde på mig. Väldigt un...

Av tusen ord - 17 februari 2007 08:59

Jag kämpar mot de felaktiga föreställningar jag dragits med i många år, och tror att jag äter för lite fett för att gå ner i vikt. Kan det vara möjligt? Däremot tror jag att jag äter för mycket protein, om man nu kan göra det? I morse utökade jag...

Av tusen ord - 16 februari 2007 08:18

Snart är det dags! Ikväll ska jag ställa mig på vågen igen och se om veckans kost gett resultat. Jag känner mig smalare, då det verkar som att jeansen inte är lika trånga som vanligt, men det kan bero på att jeans töjer sig efter ett tag. Under v...

Av tusen ord - 11 februari 2007 19:21

Mitt s k nya liv går väl sisådär. Jag har försökt hålla nere kolhydraterna så mycket som möjligt, men jag har inte rensat kyl och skafferi. Inte än. En del mindre synder har det blivit, men inte fler än att jag kan ta nya tag. Idag gjorde jag broc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards